Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
I dag skal vi ta farvel med gode morsomme varme du. Trist. Så altfor tidlig, men nå plages du ikke lengre. Takknemlig for gode samtaler,og hyggelige stunder.Du er savnet.
Kjære Lars Gunnar. . Utrolig takknemlig for den tiden vi hadde sammen. Du var snill, omtenksom, empatisk og, ærlig. En man kunne stole 100%. på. Rett og slett en topp kar! Hvli i fred din lille trollmann:)
Kjære Lars.
Takk for vennskapet.
Du lærte meg om ekte tapperhet – og viste oss alle en rå indre glød som aldri sloknet, ikke engang av ALS.
En stor mann, en sann venn, hvis smil og evne til å engasjere, strålte herlig sann livsglede, til det siste.
At du plutselig var borte, kom derfor som et sjokk.
Du savnes langt dypere enn hva få ord rekker, og må din reise inn i evigheten, gi deg svar på livets spørsmål.
R.I.P. min venn.
Det var med dyp sorg jeg motikk beskjed om at Lars Gunnar. Er gått bort. Lars Gunnar var en så god, morsom og omtenksom venn, og jeg vil aldri glemme alt det fine vi opplevde sammen. Takk for at dere oppdø en så fantastisk sønn. Lars Gunnar lyst opp hverdagen min og jeg vil savne de gode samtalene. Alltid I mitt ❤️ hjerte kjæreste venn.
Takk for alt det vi gjorde sammen. Veldig forskjellige, men sammen var vi dynamitt. Vi fikk til (nesten) alt😄💪 Vil savne deg og din positive energi. Glad i deg. Hvil i fred, min venn❤️ Kos, Harry Ha 2026-06-08
Marit Brænd 2026-06-08
Bente Grønnevik 2026-06-08
Takk for alle gode minner, kjære Lars Gunnar
Tante Elsa, Andreas, Christina og Bente m/familier
Du er god- gutten Lars Gunnar, og det vil du alltid være! Du hadde en stor egenskap, du så alltid det gode i mennesket! Det er godt å vite at nå har du det godt nå Lars Gunnar! Hvil i fred!
Kjære Lars Gunnar. Du var så kul - den kule fetteren uten samme blod. Men det gjorde ikke noe. I tillegg så lignet vi på håret, mer enn noen i min slekt. Og det gjorde meg stolt. Husker da du ga meg en gave; et par sokker i regnbuefarger, formet etter tærne. Hadde aldri sett noe sånt før, så det var stas. Har tenkt på deg i årene som har gått, og er så lei meg for at jeg ikke fikk tatt farvel. Men uansett hvor du er, så må du vite at jeg og familien var veldig glade i deg ❤️