Sårt savnet
Vi kan si du ikke spilte for fult
Kjære Marian, Anne-Lise, Vibeke og Bente. Trist at livet til en kjær ektefelle og pappa, ble avsluttet så brått. Vi føler med dere i sorgen og savnet.
Det var alltid så godt å være rundt deg, Lars. Tusen takk for klappet på skulderen, for fleip og alvor. Jeg hører latteren din fortsatt.
Klem Frida
Min nære og gode venn er gått bort. Ubegripelig trist.
At våre ukentlige samtaler og ellers kontakt er slutt .
Dine morsomme kommentarer og replikker vil bli savnet.
Hvil i fred gode venn.
Takk for gode skøyteminner.
Vi minnes med glede det hyggelige naboskapet med dere i Bernt Knudsensvei 44 på slutten av 70-tallet Alt godt ønskes deg og den øvrige familie, Marian.
Jeg kommer til å savne deg, guttebass
Takk for alle gode møter.
Lars, vi har vært sammen i utallige juleselskap m.m. hos felles venner. Hyggelige og morsomme selskaper hvor du spredde glede, mye humor og latter. Du var alltid i festhumør, du delte interessante og morsomme historier også med seriøs undertone. Du var varm, nær, omtenksom og interessert i hvordan vi andre hadde det. Nå undres jeg over hvem som skal forsvare Erna i våre gemytelige politiske samtaler. Din stol vil stå tom, du vil bli savnet, men ikke glemt.
En god kollega og nær venn har forlatt oss. Vil alltid huske din treffende kommentar og din gode latter.
Du er allerede savnet.
Husker godt koselige besøk hos vår felles tante Gunvor og onkel Kaare.
Takk for de mange gode samtaler kjære broder.
Det var en veldig trist melding å få om at Lars hadde gått bort. Vi traff hverandre som ulvunger i 2. Nordstrand speidertropp. Siden ble vi speidere med bl.a. troppsleir på Ono øy i Farrisvannet og landsleir på Brunlanes. Det ble mange turer i Østmarka og overnatting på Tårnet. Da du flyttet til Solveien begynte du i min klasse på Nordstrand Skole. Det ble en herlig tid. Etter 7. klasse med vinterklassetur til Lia i Skurdalen, gikk ferden videre til Nordstrand høyere skole hvor vi avsluttet som russ i 1968. Lars var veldig god på skøyter, det var ikke jeg, men vi var sammen på mange skøytestevner på Bislett. Som voksne traff vi hverandre sporadisk, men de siste tre årene ble våre treff oftere og oftere. Vårt siste treff var 17 juni. Du dro til Veierland og jeg til Hvaler. Planer for høsten var klare, slik blir det dessverre ikke. Takk for alt vi opplevde og hadde sammen, og at du ble venn med meg. Varme tanker går til Marian, barn og barnebarn. Hvil i fred, gode venn.
Hege og Svein
Det var med sjokk og vantro vi leste annonsen. Vi som hadde avtalt å møtes nå i august etter at du sist vinter tok kontakt med oss tremenninger for å friske opp de mange barndomsminner vi hadde felles. Heldigvis fikk vi to lunsjmøter med stor gjensynsglede, mye latter og gode samtaler. Det tok oss rett tilbake til 50/60 tallet! Din smittende latter, lune replikker og bestemte meninger vil alltid være der. Takk kjære Lars for at vi fikk møte deg igjen, minnene lever videre. Hvil i fred.
Dine tremenninger Trygve Winnæss og Sverre Nygaard
Så ufattelig trist og leit at Larser'n er gått bort. En trofast og god venn og kamerat gjennom mange år. Alltid et lunt smil, mye spøk og høylydt latter, men også alvor når det trengtes. Du vil finnes i våre hjerter for alltid.
Vi minnes vår gode Veierlandvenn
En sånn svigerfar som er veldig glad i bilen og båten sin, og likevel låner deg nøkkelen. En sånn som hjelper når du er svakest, og heier når du er sterkest. Som gir gode råd uten å insistere (bortsett fra når det kommer til Erna). Som setter seg i respekt uten å heve stemmen - med smil, lytting, latter og interesse. En sånn som tåler en spøk. Som erter, leker og henter mer godteri. En sånn som vil dele sine beste opplevelser med deg. Takk for at du var en sånn svigerfar, Lars?
Hvil i fred kjære Broder.
Kjære Lars,
Takk for omsorg, hygge, latter og at du la din hånd på oss.
- Kari ?
Kjære Lars.
Du har vært en sterk Familiefar med farge på.
Jeg vil savne din humor og smittende høye latter. Jeg vil savne dine bastante meninger, og din sjarmerende tilnærming til nye mennesker.
Vi gav hverandre meldinger med humor og erter på.
Nå er du borte Lars, og er allerede savnet ?
Bård her..
Min og vår trofaste venn i alle år. Du vil alltid ha en plass i våre hjerter Lars.
Det var en trist melding. Varme tanker til deg Bente og hele din familie
My dearest Onkel Quattro... I will miss you enormously. Thank you for being the sweetest and best Onkel for me for more than 46 years.
Godt å være rundt, åpne armer og godt humør?
Min beste venn.Hvil i fred .️
Jeg kommer aldri til å glemme latteren og gleden som du delte så raust med alle rundt deg! Og en stor takk fra hjertet for all omsorg og varme du alltid ga meg.
Jeg gråter med dere Marian, Bente, Anne-Lise, Vibeke og alle dere som har mistet verdens beste Lars..
Hvil i fred
Ja ja Lars, nå er jeg den eldste i familien vår. Jeg kommer til å savne deg og våre gode samtaler ?
Takk for godt naboskap på Veierland.
Åse og Halvor. Unni og Eilert
Takk for alle hyggelige stunder vi har hatt sammen gjennom mange år.
Hvil i fred. Tone og Torstein
Irene og Kenneth
Are og Daria
med familier