Mamma️
Vi vil savne besøkene hos deg på Ulvøya, ditt gode humør og kloke ord. Hvil i fred.
Kjære Anne-Ma. Takk for alle hyggelige minner fra parsellen. Dager,kvelder og også noen sene nattetimer med litt godt i glasset og mye latter. Jeg kommer til å savne din gode latter og dine gode replikker. Takk for at du ble min helt spesielle parsellvenn. Hvil nå, nå er du fri.️
Takk for gode minner fra historielaget.
Jeg savner våre daglige telefonsamtaler, når vi ikke var sammen. Du satt på så mye kunnskap som andre kunne drømme om.Når du var engasjert i noe, kunne du holde på lenge, til du ble helt utslitt..Nå er du snart forenet med alle de du savnet i livet. Du er så savnet her blandt oss som er tilbake. det er så stille uten deg, en stemme vi vil savne for all tid.?Du vil bli dypt savnet.
Takk for alt, Anne-Ma, i både forlags- og biblioteksverden. Mange gode minner.
Takk for ditt gode og entusiastiske nærvær, alltid.
Takk for godt naboskap på Ulvøya! Det har vært mye latter og hyggelige stunder. Du vil bli savnet.
Sissel og Aage
Takk for alle gode minner!
Takk for langt og godt vennskap Vidar og Lasse
Vi vil savne deg med din humor, kunnskap og varme. Julie, Karen og deg var viktige personer for oss begge i tiden i Hekkveien. Hilsen Ellen og Daniel
Kjære Julie og øvrig familie! Vi sender varme tanker og kondolanser. Hjertelig hilsen Torger og Anne Grete, Bente og Merete
Takk for alt kjære Anne Margrethe!
Hilsen Kari og Odd-Arne Jacobsen
En siste hilsen til deg Busse, fra Stein og Eva
Takk for mange gode minner og alltid en god latter. En siste hilsen.?️?️
En siste hilsen med takk for et langt vennskap!
Våra tanker går till dej Julie.