Takk for at jeg fikk kjenne deg. For meg var du den broren en jeg aldri fikk! Vi møtes igjen på den andre siden!
Bare Klaes var Klaes! Vi trivdes sammen, og dagene ble ofte en verbal fest.. Var dessverre for syk til å ta et siste farvel.
Takk for minnerike dager både på sjø og land. Du hadde dine meningers mot, kunne være en brumlebasse -- men alltid med en varme og sjarme. Til enhver tid spennende å være i din nærhet.
Takk for mye moro, tull og tøys - men også alvor og gode samtaler. Varme tanker til familien
Takk for mye moro og gode minner fra "hine hårde" men ikke minst fine, gamle VG-dager!
Takk for en innholdsrik tid med både kunsthistorie og kritikker.
Far vel, gamle venn. Du var en fyrverkeri av en kollega, som forsto seg på Verdens Gang. På godt og vondt. Kondolerer til familien. Synd at et opphold i utlandet gjør det vanskelig å være tilstede ved den siste reisen.
Takk for de gode minnene og den gode støtten. Du var en hedersmann.
Vår gode brygge venn som vi aldri mer ser igjen. Kondolerer til familien.
En nær venn er gått ut av tiden. Det var mye moro og av og til alvor - minnene er mange. Takk og farvel, og kondolerer til Gloria og øvrig familie.
Kvil i fred, Klaes. Takk for alle gode, gamle minner dei lever vidare. Du var alltid eit naturleg midtpunkt der gode folk var saman. Kondolerer til familiane.
Min medfølelse
Hvil i fred gode Klaes. Kondolerer til Gloria og familie
Takk og farvel!
Svein og Anne
En siste hilsen fra
Per & Lise
Liv & Roger
Tom & Anne Lene