Varm takk til alle som har sendt hilsener, blomster og var til stede i bisettelsen da vi tok farvel med vår kjære Lars Gunnar. All omtanke og gode ord har betydd svært mye for oss. Vennlige hilsner fra Ann-Mari og Kjell - mor og far 💖
En siste hilsen.Takk for mange gode minner. Sov godt Lars Gunnar
Eksisterer
T
I dag skal vi ta farvel med gode morsomme varme du. Trist. Så altfor tidlig, men nå plages du ikke lengre. Takknemlig for gode samtaler,og hyggelige stunder.Du er savnet.
Kjære Lars Gunnar. . Utrolig takknemlig for den tiden vi hadde sammen. Du var snill, omtenksom, empatisk og, ærlig. En man kunne stole 100%. på. Rett og slett en topp kar! Hvli i fred din lille trollmann:)
Kjære Lars.
Takk for vennskapet.
Du lærte meg om ekte tapperhet – og viste oss alle en rå indre glød som aldri sloknet, ikke engang av ALS.
En stor mann, en sann venn, hvis smil og evne til å engasjere, strålte herlig sann livsglede, til det siste.
At du plutselig var borte, kom derfor som et sjokk.
Du savnes langt dypere enn hva få ord rekker, og må din reise inn i evigheten, gi deg svar på livets spørsmål.
R.I.P. min venn.
Det var med dyp sorg jeg motikk beskjed om at Lars Gunnar. Er gått bort. Lars Gunnar var en så god, morsom og omtenksom venn, og jeg vil aldri glemme alt det fine vi opplevde sammen. Takk for at dere oppdø en så fantastisk sønn. Lars Gunnar lyst opp hverdagen min og jeg vil savne de gode samtalene. Alltid I mitt ❤️ hjerte kjæreste venn.
RIP min venn;(
Hvil i fred Lars Gunnar. Minnes hvor tålmodig og grei du var mot Roger da han var liten. Han så opp til deg, kul gutt som du var - 10 år eldre.
Du er god- gutten Lars Gunnar, og det vil du alltid være! Du hadde en stor egenskap, du så alltid det gode i mennesket! Det er godt å vite at nå har du det godt nå Lars Gunnar! Hvil i fred!
Takk for mange fine minner fra da vi var små. Hvil i fred, Lars Gunnar.
Hvil i fred Gunnar. Vi har stått og jobbet litt sammen og og du var alltid blir og med masse humor
Bilde av Bente Grønnevik
Kjære Lars Gunnar. Du var så kul - den kule fetteren uten samme blod. Men det gjorde ikke noe. I tillegg så lignet vi på håret, mer enn noen i min slekt. Og det gjorde meg stolt. Husker da du ga meg en gave; et par sokker i regnbuefarger, formet etter tærne. Hadde aldri sett noe sånt før, så det var stas. Har tenkt på deg i årene som har gått, og er så lei meg for at jeg ikke fikk tatt farvel. Men uansett hvor du er, så må du vite at jeg og familien var veldig glade i deg ❤️
Lars Gunnar var en veldig god person. Vi gikk i lag fra barnehage og holdt kontakt ut livet. Aldri en vondt ord om noen og et stort hjerte for alle.
Håper du har fred og jeg vil alltid ha varme tanker om deg Larsa💌
Hvil i fred Lars Gunnar 💐❤️
Takk for fine stunder sammen storfamilien i oppveksten. Du var en god og snill gutt, dyreglad og likte selskap. Men den store helten ble jo Michael Jackson.
Du hadde det så tøft mot slutten og var så sterk. Nå får du hvile . You are not alone🫶
Tusen takk for gode minner💚
Takk for alle fine minner opp gjennom årene, kjære gode Lars Gunnar.
Takk for et bra vennskap i en fin ungdomstid. Ikke hatt kontakt på mange år men utrolig trist høre om din bortgang og sykdommen du kjempet mot. Håper duner på et bedre sted vi sees når jeg kommer dit og drikker mjød sammen. Din venn marius
Takk for gode minner kjære Lars gunnar. Var venn
Lars Gunnar, omsider fikk du slippe mer smerte - nå unner vi deg ro og hvile.
Siste hilsen fra dine kollegaer Charie, Emilian, Espen, Jørgen og Kjetil
Takk for alle gode minner, kjære Lars Gunnar
Tante Elsa, Andreas, Christina og Bente m/familier